Kan ik alle bestanden in de map ''C:\Gebruikers\Gebruiker\AppData\Local\Temp\'' verwijderen?

Dus gewoon alles selecteren in de map en shift+delete drukken. Volgens mij zit er een virus in die map.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ja, over 't algemeen kunnen alle temp-mappen leeggemaakt worden - maar die zeker. Echter, je virusscanner zou dat virus zelf al hebben moeten verwijderen of verwijderen op 't moment dat je die map opent. Toegevoegd na 4 minuten: Je PC scannen: www.pandasoftware.com/activescan Enkele topredenen van virussen: -Geen virusscanner geïnstalleerd -Geen firewall geïnstalleer -Automatische updates staat uit

Goed antwoord van mmm. Maar, je komt daar een paar bestanden die zich niet laten verwijderen, omdat ze in gebruik zijn. Maar de rest kan weg.

mmm en antwoordman hebben gelijk :) Een vlotte manier om naar bestaande (temp) map te gaan gebruik ik liever start>uitvoeren voor en type daar: %temp% en op OKE of ENTER. Om te voorkomen dat "niet alles verwijderbaar is" kan je in rijtje (na bv een reset) de meeste progs die vaak automatisch mee opstarten, maar veelal niet echt nodig tijdelijk uitschakelen. Ook de antivirus/firewall bv. Zo lukt bijna alles wel in 1 keer ;) Denk je dat er besmetting door virus, spyzooi of malware, zou ik eerst alles scannen met gratis en ook goede progs (paar zijn al genoemd) maar scan ook eens met Malwarebytes (hier te vinden: http://download.cnet.com/Malwarebytes-Anti-Malware/3000-8022_4-10804572.html?tag=mncol;pop) Succes!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100