Is het mogelijk om je wifi zo in te stellen dat wanneer je je aanmeldt, je gelijk op een zelf gekozen site komt?

We willen een feest organiseren op een plek waar nu wel al gewoon wifi is. Maar we willen indien het mogelijk is onze facebookpagina promoten door de gasten te laten inloggen via wifi en dan direct op de facebookpagina terecht komen. Je ziet nu ook wel eens op hotels dat je gelijk op hun site terecht komt, hoe kan je dit instellen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Hangt af welke wifi router je hebt. Maar in principe verschillen ze niet zo. Je kan het zo instellen dat de "homepage" van de router je Facebook-pagina wordt. Moet je even de gebruiksaanwijzing erbij pakken. Je moet dus wat veranderen in de software van de ROUTER.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
gvrox
11 jaar geleden
Kun je van 1 router (bijvoorbeeld die van jezelf) aangeven hoe je dat dan doet ?
Met een standaard adsl of kabel router gaat dat niet lukken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je DD-WRT hebt draaien op je router, dan kun je de optie NoCatSplash gebruiken. Gebruikers komen dan eerst op jouw pagina terecht. Als ze ergens anders heen willen moeten ze eerst de voorwaarden accepteren.

DD-WRT is een alternatieve firmware voor veel verschillende routers. Als je handig bent, kun je het installeren. Maar er zitten risico's aan, dus bezint eer ge begint.
bamibal