Wat veroorzaakt dat ik op alle websites waar ik inloggegevens op heb opgeslagen automatisch wordt ingelogd?

Het is net of drukt mijn browser voor mij op enter. Dit is ongeacht welke browser ik gebruik. Heel erg irritant. Weet iemand wat dit veroorzaakt?! Het is mij een raadsel...

Toegevoegd na 48 minuten:
Dit gebeurt ook op websites waar ik nergens aan kan vinken mijn inloggegevens/wachtwoord te onthouden. Voordat ik dit probleem had, moest ik op die website altijd nog zélf op ‘inloggen’ klikken.

Voorbeeld:
Als ik naar gmail.com ga, word ik automatisch ingelogd met de gegevens die ik daar heb opgeslagen. Als ik uitlog en automatisch weer op de inlogpagina kom, logt hij mij weer automatisch in.

Toegevoegd na 20 uur:
Een vriend van mij dacht dat het kon komen, doordat andere browsers vaak instellingen overnemen van Internet Explorer. Dus deed ik het volgende:

- Álles verwijderen in IE en terugzetten naar standaardinstellingen
- Alle andere browsers verwijderen
- Chrome weer installeren

Zelf nú logt hij mij automatisch in, op bijvoorbeeld Gmail of Facebook.

Iemand een idee?

Weet jij het antwoord?

/2500

Toch heb je dat zelf veroorzaakt door het vinkje voor automatisch inloggen niet weg te halen toen je voor de eerste keer je aanmeldde op een nieuwe site. De enige manier om het weg te krijgen is door alle historische gegevens te verwijderen. Daarna moet je overal opnieuw je gebruikersnaam en wachtwoord invoeren, en dan moet je dus eerst het vinkje bij automatisch inloggen weghalen! Toegevoegd na 2 minuten: en, als de browser daarom vraagt, aangeven dat het wachtwoord niét moet worden onthouden.

Open browser en ga naar instellingen. Daar kan je eea veranderen mbt bewaren geschiedenis en wachtwoorden opslaan.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100