Is het verstandig als ik dit virus elimineer?

Na het virus scannen hield ik een virus over. Er stond dat ik het kon deleten. Ik heb op de knop gedrukt maar toen kreeg ik het volgende bericht; acces is denied moving object to virus vault failed. Do you really want to delete this object
C;windows/system32/system profile AppData/local/microsoft/windows/temporar/internet Files/content ie5/FD60Tokt/upgrade(1)cab

Dit is geheimtaal voor mij, notitie; de slach staat verkeerd om maar dat zit niet op mijn toetsenbord en de tussen haakjes zijn hoekig in plaats van rond.
Ik kan niet zomaar iets ervan afhalen denk ik en durf het nu niet

Ik heb mijn computer gescand nadat ik een bericht kreeg bij een quiz van quest , ik had voor de grap meegedaan aan een quiz waarbij je moordenaars of verdachte moordenaars moest benoemen met hun wapens. Bij de uitslag stond toen ineens dat ik was gezakt en dat voor straf mijn harde schijf werd geformateerd; ook dat begrijp ik niet maar ik vind het wel een kwalijke site. Hoewel mijn broer denkt dat mensen van buitenaf mij dit bericht zonden vind ik het nog steeds in en in gemeen dergelijke berichten bij een quiz te doen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Je hebt een rare computer als er geen \ en geen [] op je toetsenbord staan.

het bestand kun je gewoon weggooien.

Installeer daarna een veilige browser (Firefox bijvoorbeeld) en blijf ver van internet explorer. Open NOOIT attachments van email berichten die je niet verwacht.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je bedoelt waar dat windows/system32 naar verwijst: het is de locatie van het bestand(virus) dat je wilt verwijderen(in het cachegeheugen van internet explorer).

Andere antwoorden (1)

Bestand kun je gewoon verwijder, zorg ook je Avast gratis virusscanner hebt geinstalleerd om dit te voorkomen. Deze is gebruikersvriendelijk en kan het hoogst waarschijnlijk wel verwijderen:

http://www.antivirussen.info/forum/nieuwsberichten/10809-avast-populairste-gratis-virusscanner-2012-op-windows.html