Waar kan ik zien hoe de browsers IE en Chrome beveiligd zijn ?

Ik moest een formulier invullen op een site van de Indiase ambassade na 1 blad kon ik niet verder wat ik ook probeerde .
Toen heb ik Firefox toegepast en dat ging gewoon goed alles werkte normaal blad 1,2,3 kon ik gewoon invullen .
Ook op een andere PC van mij werkte IE,en Chrome niet naar behoren.
Ik heb het wel meer als ik Chrome gebruik dat ik niet verder kom dan ga ik naar IE en dan heb ik geen probleem
in dit geval moest ik naar Firefox.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Het lijkt erop dat het een website is die alleen getest is op de firefox browser en daarom niet goed functioneert op de mede browsers. Maar dit probeem heeft echter niets te maken met de "beveiliging" van de web browser.