Hoe krijg ik google weer als startpagina?

Ik heb babylon als startpagina (door een verkeerde download..) en krijg dan ook veel reclame GRRR. Maar ik weet hoe ik mijn startpagina moet veranderen en dat heb ik ook gedaan, maar als ik internet open komt er babylon. Als ik op startpagina druk krijg ik echter wel google hoe kan dit? Verder heb ik ook alle downloads verwijderd (en ook geheime mappen tussen vakantiefoto's!!!) maar ergens tussen automatische backups moet het zitten. Het probleem is echter dat ik of de hele backup moet verweideren of niks of ik begrijp gewoon niet hoe dat moet. Btw mijn besturingssysteem is windows vista. Ik hoop dat iedereen begrijpt wat ik bedoel

Mvg, gast

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (3)

Babylon is waarschijnlijk als tooltje geinstalleerd, dus om dit te verwijderen ga je naar je configuratiescherm>programma's en verwijder je Babylon
Plaatje bij antwoord
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb windows vista in het engels hoe is het daar op?
paulus811
11 jaar geleden
Ik heb NL Vista, maar voor de Engelse versie vermoed ik Start>Configuration>Software>Babylon>Remove
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb geen configuration..
paulus811
11 jaar geleden
Ik heb een plaatje toegevoegd waar configuratie in de Nederlandse Vista zit. In de Engelse zit deze ongetwijfeld op dezelfde plek.
Alleen het programma (in mijn definitie is het gewoon een ordinaire virus) verwijderen is niet genoeg.
Je moet dan ook naar internet opties, en dan je startpagina wijzigen.
Nogmaals, zoals gezegd, eerst het programma verwijderen.

En als je PC dan weer clean is, gewoon een nieuwe back-up maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb zelf iets dergelijks meegemaakt.
Bij mij is het echter na een tijdje wel opgelost,
helaas weet ik niet meer precies hoe ik dit heb gedaan.
Maar voor de vervelende reclame heb ik wel een goeie tip.
Ik leg het uit in makkelijk te volgen stappen:
1. Download Google chrome (misschien heb je het al)
2. Ga naar de webstore (deze vind je door naar google webstore te zoeken)
3. Voeg AdBlock toe aan chrome
4. Nu ben je klaar je ontvangt ook op Youtube geen reclames meer