Printer is onder niet admin account niet te bereiken/gebruiken (XP SP3)

Ik heb op de Laptop van mijn schoonmoeder de adminrechten zodat zij het besturingssysteem niet kan verzieken, ze heeft geen verstand van computers, maar wil het wel proberen, nu kan ze naar hartelust klooien zonder dat ik elke week langs moet komen om het weer te herstellen.
Ik heb een printer aangesloten en zolang ik als admin inlog werkt ie zoals bedoelt, maar zodra ik haar account (zonder rechten) of de gast account open kan ik niet meer printen, ik weet dat het simpel is haar die rechten te geven maar hoe en waar.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Het beste antwoord

naar printers en instellingen gaan.
vervolgens met je rechter muisknop op de printer klikken en kiezen voor eigenschappen ( in het engels properties ) dan tabblad beveiliging 9 in het engels security) selecteren.dan op toevoegen 9 in het engels add ) en dan je daan va nhet account dus in dit geval de naam van je schoonmoeder selecteren en en dan de kruisjes er onder aanklikken die aangeven wat ze allemaal mag
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

goeie vraag, ik heb hetzelfde probleem, ik hou je antwoorden in de gaten. bedankt voor het stellen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als admin kun je iedereen rechten geven kijk eens onder accounts
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ze mag alleen maar de Printrechten krijgen de rest wil ik graag blijven blokkeren, kan dat dan ook?