Hoe kun je voorkomen dat vreemden je foto's op Facebook kunnen bekijken met het nieuwe Tijdlijn Profiel?

Bij het oude profiel kon ik instellen wat mensen die NIET in mijn vriendenlijst stonden konden zien aan gegevens en foto's. Je kon ook een voorbeeld oproepen van Hoe jouw profiel er voor derden uitzag. Nu heb ik de Tijdlijn en staat er bij foto's dat je per foto of per album kunt bepalen wie die mag zien, maar het sterretje dat ernaast staat, functioneert niet. Ik hoorde vanmorgen dat een voor mij onbekend persoon al mijn foto's had zitten bekijken. Kan iemand mij HEEL DUIDELIJK in stappen aangeven hoe ik dat kan voorkomen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.5K

Het beste antwoord

Voor eigen foto's:
1. Ga naar uw foto's bovenin uw timeline.
2. Rechts onder ieder album staat het tandwieldiagram waarop u kunt klikken.
3. Regel daar de privacyinstellingen per album. Kies dan voor 'alleen ik'.
4. Doe dit voor ieder album apart!

Voor foto's waarin u getagd bent:
1. Ga naar uw facebook pagina en log in.
2. Open het keuzemenu rechtsboven.
3. Klik op 'privacyinstellingen'.
4. Ga naar 'instellingen bewerken bij timeline en taggen'
5. Dan komt er een scherm tevoorschijn met opties.
6. Klik bij 'wie kan berichten zien waarin ik getagd ben?' op de opties en stel deze in op 'goede vrienden'.
7. Dan klik je op 'klaar'
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ha gast112087, dank voor de duidelijke uitleg, alleen, zoals ik ook al in mijn verduidelijking van mijn vraag zei, het tandwiel diagram rechtsonder functioneert NIET. Als ik erop klik, komt er geen keuzemogelijkheid, er gebeurt gewoon niks, vandaar dat ik deze vraag stelde....

Andere antwoorden (2)

Je foto's van facebook verwijderen is de beste manier. Ik vind foto's namelijk zeer persoonlijk en heb er dus ook maar 1 voor alles wat ik met internet doe. Zo voorkom je misbruik ervan ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is geen antwoord op de vraag.
Wanneer u een bericht wilt plaatsen moet u Dan bij (er kan: vrienden van vrienden, vrienden, alleen ik, aangepast, goede vrienden, familie of nog andere lijsten) daaropp klikken en dan op alleen vrienden klikken.