Heel betrouwbaar, is mijn ervaring. Ik heb er de afgelopen jaren veel fietskleding en accessoires gekocht en was steeds weer onder de indruk van de snelle levering en de klantvriendelijkheid. Het bedrijf verkoopt veel van het merk agu maar vaak ook exact dezelfde spullen onder een onbekend merk tegen uiterst concurrerende prijzen. In de zeldzame gevallen dat er iets mis was (los knoopje, maat niet goed etc.) werd er altijd een schappelijke oplossing gevonden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja het is een hele betrouwbare site en je kan er leuke dingen kopen :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, het is een bedrijf,dat in Budel is gevestigd en waar je rustig je bestellingen kunt doen.