Nee, dit kun je niet zien.

Als jij berichten stuurt naar iemand, en je ziet maar één vinkje staan, betekent het dat 't succesvol is verzonden vanaf jouw telefoon, maar (nog) niet is aangekomen bij de ander. Dit kan betekenen dat diegene geen (internet)verbinding heeft, óf dat diegene jou heeft geblockeerd.

Als iemand jouw nummer verwijderd, dan sta je niet meer in zijn/haar contactenlijst (op whatsapp), maar voor jou verandert er niets. Je kunt nog steeds de "laatst gezien op.." datum zien, en je kunt gewoon berichten sturen naar diegene.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dank je wel

Andere antwoorden (1)

Als je niets meer van iemand hoort is dat een aardige indicatie. Meestal hebben ze dan geen zin meer in contact met je. Of ze je blocken, verwijderen of negeren, waarom zou dat nog interessant zijn?