Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik het programma tor gebruik, ziet mijn kotbaas dan nog welke sites ik bezoek?

Ga er maar vanuit dat hij alles monitort.

Tor:
https://www.torproject.org/

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
688
Amadea
12 jaar geleden
Als hij alles monitort, dan zou ik als ik jou was wel zo slim zijn om niets te doen wat je niet behóórt te doen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat hangt er helemaal van af hoe het netwerk in elkaar steekt en over welke technische middelen je kotbaas beschikt.
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Wat is een Kotbaas?
Amadea
11 jaar geleden
Een hospes/hospita.
HeerVoldemort
11 jaar geleden
aha oke dankje :-) Had nog nooit van die term gehoord.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Met Tor kan hij het niet zien. Het enige wat hij kan zien is het aantal mB dat u up- of download.
Evenwel als u huurgeld betaald is die ruimte privé en heeft hij daar geen zaken mee !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beste,
Ik neem aan dat je belgisch bent aangezien je het hebt over een 'kotbaas'. Nu weet ik niet hoe deze dingen bij jullie geregeld zijn, maar ik vind nogal een kwalijke zaak! Naar mijn idee behoord onbelemmert internet toch wel tot de basis leefomstandigheden in een ontwikkeld land. Toegegeven, je hebt het niet over belemmering, maar wel over een verregaande inperking van privacy. Kun je die 'kotbaas' niet om de speekwoordelijk oren slaan met wat ouderwetse wet- en regelgeving omtrent het onderwerp?

Wat je vraag betreft: Hij kan dan volgens mij inderdaad niet meer zien welke sites je bezoekt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding