dit is gewoon de beste gratis beveiliging die er is zoek de reviews maar na gebruik hem zelf al vele jaren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

ja echt wel, en gratis voor een heel jaar.

Avast is echt heel goed, met p2p schild, netwerkschild, automatische bescherming alles erop en eraan voor noppes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Avast wordt door specialisten als een van de betere gratis antivirusprogramma's gezien.

Ik adviseer je de bijgevoegde link te volgen en de pagina door te nemen. Als je daar de instructies opvolgt dan heb je een goed beschermde PC, niet alleen tegen virussen, maar ook tegen andere bedreigingen die je pc of laptop kunnen beschadigen.

"7) In de zevende plaats moet je vanzelfsprekend een antivirusprogramma en een firewall gebruiken. Zorg er ook voor dat je je antivirusprogramma altijd up-to-date houdt.

Er zijn veel uitstekende antivirusprogramma’s te koop, zoals:

* Kaspersky
* NOD32
* BitDefender.

Er zijn ook gratis antivirusprogramma’s:

* Microsoft Security Essentials
* Avira AntiVir Personal Edition Classic
* AVG Anti-Virus Free
* Avast 4 Home Edition

Installeer niet meer dan één antivirusprogramma. Het geeft vaak problemen als er meerdere antivirusprogramma's tegelijk actief zijn."
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is een goed alternatief als je geen geld aan beveiliging wilt uitgeven. Let wel, je moet elk jaar opnieuw registreren.

Zelf gebruik ik Norman en sluit gewoon per tweejaar een nieuwe licentie af. Na twee jaar gewoon even een nieuwe code ingeven en je bent weer twee jaar veilig. Daarbij werken ze met eenSandbox methode:

"Alle Norman antivirus producten gebruiken de Norman SandBox® Technlogie - een virtuele omgeving waar programma's in een veilige omgeving hun gang mogen gaan zonder 'echte' processen (programma bestanden, netwerkomgevingen) te storen of te beschadigen. Zodra een programma een verdachte actie onderneemt wordt deze gedetecteerd als kwaadaardige software door de Norman SandBox®."

Gewoon ideaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De gratis versie gebruik ik ook en ik ben er tevreden mee ik lang opzoek gegaan naar een anti-virus programma en toen kwam ik er achter dat avast super goed is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Avas is goed.

Ik raad jou Gratis virusscanner AVG aan

http://www.schoonepc.nl/optim/avgvirus.html