Ik kan niet meer op mijn hotmail inloggen?

Ik kan niet meer op mijn hotmail inloggen omdat ze zeggen dat er nog iemand op mijn account is geweest en ik kan er alleen maar op als hun een mailtje naar mijn oude hotmail sturen maar daar ben ik het wachtwoord van vergeten!
WAT MOET IK DOEN?!

Toegevoegd na 34 seconden:
Met mailtje bedoel ik code!!!!!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.7K

Antwoorden (3)

Code word verstuurd, als je niet bij de code kunt komen.
Is er helaas niets aan te doen.
Had ik ook, heb gebeld naar microsoft maar ze helpen je niet.
Volgens mij kun je er helaas niets me.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is heel erg jammer.
Tja sneu..
Maar niet onredbaar.
Je gaf al aan dat je nieuwe opgevraagde wachtwoord naar je oude hotmailaccount is doorgestuurd.
Maar daarvan ben je het wachtwoordt kwijt.

Er zijn tooltjes voor om oude wachtwoorden op te snorren op je Pc/laptop.

http://www.nirsoft.net/password_recovery_tools.html
Download hier het gehele pakket
http://www.nirsoft.net/packages/passrec.zip

Let wel, je antivirusscanner slaat wel aan, maar dat is ook logisch daar deze tools worden herkent als een trojan.

Maak nu een nieuwe map aan op je bureaublad en pak je download uit in deze map.
Nu heb je diverse tools om verloren of vergeten wachtwoorden in je computer te vinden.

mischien dat die van je oude account hier ook tussen zit.

Suc6
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je echt dat andere w8w niet meer weet te achterhalen kun je het hele w8w reset proces doorlopen. Dan moet je dus vragenlijsten gaan invullen met allerlei gegevens die op jou account van toepassing zijn die andere mensen niet direct weten. Dat wordt dan beoordeeld door een mens die dan besluit of jij de echte gebruiker bent of niet en je zo een mogelijkheid bied om je wachtwoord te resetten.

Ik geloof dat je daarvoor hier terecht kunt.
https://account.live.com/password/reset