Als ik via mijn telefoon naar Ing.nl ga is dat dan veilig?

Er is namelijk een app voor ontwikkeld maar de regestratie daarvan is naar mijn mening veel te omslachtig.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

De registratie is wellicht omslachtig. Maar het gebruik is juist eenvoudig. Misschien wel TE eenvoudig...
Want met 1 pincode kan je al geld overboeken. Daar komt geen tan-code meer aan te pas.

Laten we hopen dat hij snel wordt gehacked, dan weten we waar we staan. En anders zal het wel veilig genoeg zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Ik zeg neen.
Het zal wellicht veilig zijn maar de meeste schermen zijn klein en of bekrast en dan is een vergissing gauw gemaakt.

Een nul is niets, maar een nul te veel schrijven kan toch aardig in de papieren lopen.