Kan ik mijn profielfoto op Facebook zichtbaar maken voor alleen vrienden?

Iedereen die op mijn naam zoekt en op mijn profiel komt ziet mijn profielfoto. Kan ik instellen dat je die foto alleen ziet als we vrienden zijn? Al m'n andere albums heb ik wel op die manier ingesteld, maar ik weet niet hoe dat bij profielfoto's moet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
31.7K

Het beste antwoord

Nee, dat kan niet. Je zult een neutralere foto of plaatje moeten nemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet je of je de berichten die anderen op je prikbord plaatsen ook voor 'alleen goede vrienden' kan instellen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry, dat gaat mij even te diep. Waarschijnlijk wel maar stel een nieuwe vraag!

Andere antwoorden (4)

volgens mij is dat niet mogelijk heb ook weleens gezocht misschien dat iemand de gouden tip heeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt als profielfoto gewoon iets onherkenbaars instellen (zoals je ook hier op GV hebt) en als verdere profielfoto's wel herkenbare foto's van je gezicht instellen.
Op die manier kunnen alleen je vrienden zien hoe je eruit ziet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet je of je de berichten die anderen op je prikbord plaatsen ook voor ‘alleen goede vrienden’ kan instellen?
Je kan de instellingen zo veranderen dat alleen je vrienden jou kunnen vinden. Zo kunnen alleen hun je profiel foto zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee. Wat je wel kunt doen is je profiel onzichtbaar maken. Dat houdt in dat niemand jouw profiel meer kan vinden in de zoekresultaten. Dienovereenkomstig ziet niemand behalve jouw vrienden je profielfoto. Dit doe je als volgt (ik gebruik FB in het Engels, dus je moet bij sommige dingen even uitzoeken hoe dat in het Nederlands heet).
1. Inloggen.
2. Naast je naam op het pijltje klikken, dan op Privacy Settings
3. Klik naast 'How you connect' op 'Edit settings'
4. Zet de instelling 'Who can look up your timeline by name or contact info?' op 'Friends'. Zo kunnen alleen je eigen vrienden naar je zoeken.