Die sites zijn er hoor, Euroclix.nl, Moneymiljonair.nl, Nucash.nl, ZinnGeld.nl betalen per klik (jij krijgt een mail, klikt erop, en krijgt een punt), soms doen ze ook onderzoeken (zorg ervoor dat je profiel goed ingevuld is, dan krijg je meer onderzoeken).
Let op, want sommige 'enquêtes' zijn alleen bedoeld om marketinggegevens te verzamelen, waarbij je verplicht je telefoonnummer moet opgeven. Als je dat doet, krijg je geheid veel belletjes en/of SMS'jes waar je niet op zit te wachten.
Onderzoeken: waardevollemening.nl, ikziehetzo.nl, stempunt.nl, panel.intomartgfk.nl, iap-interactive.com - en zo zijn er nog veel meer.
Maar met deze heb ik in elk geval goede ervaringen, verwacht niet dat je in een maand bakken geld verdient, maar eens in de zoveel tijd VVV-bonnen, geld, BOL-bonnen en dergelijke is toch leuk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Jas, er zijn sites die echt betalen. Amazon mechanical Turk is een betrouwbare.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, die bestaan echt, en is geen bedrog. Alleen die internationale bux sites zijn vaak wel bedrog.
Ik ben zelf lid van zo'n 30 sites en die betalen allemaal netjes uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
30?? Daar heb je een dagtaak aan lijkt me.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoe meer sites, hoe meer je verdient.
Welke 3 sites heb je dan ? misschien ken ik ze
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gaat wel veel tijd in zitten, maar ik klik niet alles wat er te klikken valt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, die ken ik. Heb ook euroclix en moneymiljonair, en die zijn zeker betrouwbaar. Jiggy s heb ik eerder ook gehad, maar heb ik weer opgezegd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Toerist, wat voor verdienste moet ik me daar bij voorstellen, als je het terugrekent naar €/uur? Sorry voor de brutale vraag, ben alleen erg benieuwd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik denk dat als je het terugrekent naar een uur, je op nog geen 25 cent komt, dus ik zou je baan nog maar niet verruilen Wim.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, zo', 25 ct ongeveer, maar je kan niet een heel uur mailtjes klikken op zo'n site. Je krijgt er maar 3 of 4 per dag. Dan heb je wel 3 tot 6 cent binnen een minuut.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
?? 1 cent per mailtje, dat is lang geleden.
Ben benieuwd met welk programma je dat dan doet.
Bij de meeste programma's krijg je meestal maar 1/4e cent per klik.
Euroclix had in de beginfase 5 clix, nu ook nog maar 1.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
euroclix en moneymiljonair is nog steeds 1 cent per mailtje ongeveer. En die sturen elke dag wel een paar mailtjes.
En deze ook:
Zinngeld, Surfrace, Spaarbron, Geldrace, Ipay,Eurotown,Prijzenjager,Citycash, Nucash, Goudscout, Bingocenten.
Ik zie trouwens dat je weer geklikt hebt bij Bataviamail, dank je wel :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
??? 't zal wel een andere C4th zijn, ik zit niet bij Bataviamail, maar hoe zie jij dan dat iemand geklikt heeft?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en gekkengoud gaat ook lekker snel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
huh ? Ik heb een referral daar, die C4th heet, en die heeft me al 30 cent opgeleverd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik het was, dan had ik je nu om 15 cent gevraagd :D nee serieus, er zijn blijkbaar meer mensen die wel eens een nick C4th hebben. Op Twitter bestond die ook al en ook op andere sites kom ik hem wel eens tegen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maarre.. referrals?? Daar moet je toch voor betalen als je daar gebruik van wilt maken? Blijft er dan überhaupt nog iets over?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ze kopen, maar je kunt ook zelf referrals werven.
Als je iemand zo gek krijgt dat ie zich aanmeld via jouw persoonlijke referral link, heb je een gratis referral.
Je eigen referral link kun je vinden bij "promotie"
UIt eigen ervaring weet ik dat er wel degelijk sites zijn die betalen.
Ik zit o.a bij moneymiljonairs.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja ze bestaan,
maar je moet altijd oppassen met je rekeningnummer.
Wat hierboven ook al een keer gezegd is:
Open een nieuwe rekening waar bijna geen geld op staat, voor de zekerheid,
en maak een nieuw e-mailadres waar je alle rotzooi-mailtjes naar toe kunt sturen.

Succes!