Als je naar facebook mailt, kan je dan een lijst van iemands vrienden opvragen?

Kan je als je een mailtje stuurt naar facebook met de vraag of je een lijst mag van iemands vrienden.
Maar je bent niet bevriend met die persoon en diegene waarvan hij de lijst wilt heeft hem geblokkeerd...
Kan dat?
En als dat kan, hoe kan je dan er voor zorgen dat niemand dat bij jou kan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
Wat heb je er aan om dat te weten?

Antwoorden (1)

Nee dat kan niet :)

Er is vrij strikte wetgeving qua privacy, en daarom mag het niet (zowel in NL als in de US) om dit soort informatie over iemand anders op te vragen.

Je kunt wel aan facebook alle informatie opvragen die ze over jou hebben.