Klinkt als een virus of malware. Advies: niet je nummer geven en een goede virusscanner draaien
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het op de site van hotmail of msn is (dus niet in Windows Live Messenger) dan kan het legitiem zijn. Het is zeg maar een alternatief op een geheime vraag. Msn gebruikt het om in de toekomst te kunnen verifiëren dat jij daadwerkelijk de eigenaar bent van dat adres.