Hoe kan ik de IP-adres van mensen die met mij praten vinden in mijn pc?

mijn pc is in het Engels

Toegevoegd na 40 seconden:
Het is een windows xp

Toegevoegd na 10 minuten:
op hyves en msn

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Hyves verloopt via de servers van hyves, je maakt dus nooit direct verbinding met degene met wie je chat.

Bij MSN maak je wel direct verbinding met een persoon wanneer je een bestand verstuurd. Je kunt het ip adres niet in de MSN software vinden, maar met een beetje geluk kun je de verbinding met een omweg vinden.

Via NetStat, [de command-promt (uitvoeren -> typ 'cmd') typ daar na netstat] zie je al de verbindingen die op het moment open staan. Volgens een snelle google search schijnt MSN vaak poort nummer 1863 te gebruiken.

Ik hoop dat geen kwade plannetjes hebt met de gevonden adressen :)

Toegevoegd na 1 minuut:
De poort staat achter de dubbele punt