Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe verwijder je het virus ADWARE GENERIC 4?

Als je het probeert te verwijderen met free avg 2012 zegt ie dat het een systeem crash kan veroorzaken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ik ga er vanuit dat als een virus scanner een virus vindt dat hij ook instaat is deze te verwijderen
weet je ook zeker dat deze melding door AVG wordt gegeven en niet door het virus zelf ?
bovendien adware valt onder de categorie malware wellicht dat een malware scanner beter werkt ?
(Lees meer...)
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja bij het hele systeem scannen komt dit te staan op het einde.
Probeer het eens met Malwarebytes Anti-Malware Free,SUPERAntiSpyware FREE of gebruik hitman pro proefversie .Alle 3 de genoemde anti malware,scareware,virus kunnen met andere anti virus programma,s tegelijk geinstalleerd worden en alle 3 verwijderen de het ongewenste malware,scarware,virus.
succes, zie links voor download
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan je écht aanraden het met Hitman Pro 3 te proberen. Die vind alles. Heeft voor mijn werk al heel wat computers gered. Het is gratis en je hoeft het eigenlijk als je voor de eenmalige optie kiest niet eens op je pc geinstalleert te worden. Hij verwijdert ook gratis en is binnen een kwartier klaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding