Wat kunnen ouders allemaal met family safety?

Kunnen ze bijvoorbeeld msn gesprekken nalezen? Of zien ze alleen websites die zijn bezocht nakijken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Websites die zijn bezocht nakijken*
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De beste 'Family Safety' is de PC daar plaatsen waar er toezicht is. Dus in de huiskamer en niet op de slaapkamers van kinderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas is dat niet mijn zaak. Toch bedankt voor de toevoeging voor het geval mensen dit later zien.

Antwoorden (2)

Als je kinderen op internet surfen terwijl jij druk bezig bent, kan Family Safety je een handje helpen. Met de activiteitenrapporten kun je de computeractiviteiten van je kinderen controleren. Bepaal tot welke websites, games en programma´s je kinderen toegang hebben. Je kunt zelfs instellen hoe lang ze de computer mogen gebruiken. Dus ga gerust je gang. Family Safety houdt een oogje in het zeil.

Met de activiteitenrapporten is het heel eenvoudig om de online activiteiten van je kinderen bij te houden, zodat je beter in staat bent om ze veilig te leren internetten. Ouders die meer controle willen uitoefenen kunnen Family Safety gebruiken om ongeschikte inhoud te blokkeren, of om kinderen alleen toegang te geven tot sites die geschikt zijn voor hun leeftijdscategorie. Je kunt ook instellen dat je kinderen alleen kunnen chatten met goedgekeurde contactpersonen van Windows Live Hotmail en Windows Live Messenger. Op deze manier weet je met wie je kinderen online omgaan.

meer info: Zie link

Toegevoegd na 1 minuut:
Edit: Msn gesprekken kunnen alleen door MSN messenger worden opgeslagen naar mijn weten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo te zien kan idd alleen Windows live messenger de gesprekken bijhouden. Dat was mijn general concern. :P
Ja en ja. Vaak bieden dergelijke programma's een keylogger. Die houd ALLES bij. Alles wat getypt is. Elke wachtwoord elk mailtje, elk gesprek, elke zoekterm en elk internetadres.

Toegevoegd na 47 seconden:
Msn gesprekken moet je dus of via voicechat voeren of typen met het schermtoetsenbord van Windows (en dan muisklikken op de toetjes, duurt wel lang natuurlijk)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zit geen keylogger op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan kunnen ook geen gesprekken nagelezen worden. Bezochte pagina's mischien wel