Wat kan een hacker als hij een sim-kaart nummer heeft?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Welk nummer?
IMEI?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
IMEI is een toestel-identificatienummer en heeft niets met de SIM te maken.

Antwoorden (3)

In dit geval van hackers is dat moeilijk te zeggen. Ze zijn niet statisch in gevaar en vaardigheid

Maar over algemeen als je er bang voor bent kan je beter bluetooth uitzetten omdat dat de grootste risicofactor is.
Ik weet de achtergrond van deze vraag niet, maar probeer informatie zoals dat prive te houden.
Als je vermoedt dat iemand met slechte bedoeling je sim kaart nummer heeft zou ik toch contact op nemen met je provider. Sinds SIM card fraude toch een ding is in sommige plekken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met alleen het nummer van de SIM-kaart kan hij niets crimineels doen. Of hij moet het netwerk van de provider binnenkunnen. Dan kan ie misschien de bel en sms-historie bekijken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helemaal niets.
Om op jouw account het gsm netwerk te kunnen gebruiken heeft hij/zij meer nodig dan alleen een simnummer.
De enige mogelijkheid om dat te kunnen is je sim klonen en dat kan alleen fysiek.