google werkt niet meer. hoe op te lossen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je het probleem nog steeds? Ik heb nergens last van namelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ook niet, je zult iets specifieker moeten zijn gast82333. Wanneer gebeurt het, met wat gebeurt het. Wat krijg je wel te zien?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kom je sowieso het Internet wel op? Heb je de netwerkkabel misschien eruit getrokken of is je kat er tegenaan gelopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aangezien het trefwoord spyware is, ga ik hierop reageren :P
Probeer Malwarebytes' anti-malware eens te laten scannen, dit haalt het meeste spyware wel weg :)
http://download.cnet.com/Malwarebytes-Anti-Malware/3000-8022_4-10804572.html?part=dl-10804572&subj=dl&tag=button
Altijd eerst updaten!
En vergeet niet alles te verwijderen.
Lukt het dan nog niet, dan raad ik aan naar http://www.Nucia.eu te gaan, en daar je probleem te omschrijven. Succes!

Antwoorden (1)

probeer m.google.nl