kan ik ip-adressen achterhalen zodat ik weet wie er op mijn msn heeft gezeten?

Iemand heeft een aantal keren op mijn msn gezeten en ik heb toen gelijk gekeken op welke locatie en er stond ; ONBEKEND.. hier heb ik dus niks aan maar wil wel graag weten wie er zo leuk is geweest om op mijn msn te kloten. niemand weet mijn wachtwoord verder dus ik zou het echt niet weten:S

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet je zeker dat diegene ook iets heeft gedaan? Je kan namelijk ook op 2 locaties aangemeld zijn door jezelf, op je tel en pc bv.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jaaaa verander je wachtwoord ! Toegevoegd na 2 minuten:
Oeps ik drukte per ongeluk al op verzenden ;p Maar ik wou er nou bij zeggen dat diegene er dan niet meer op kan en ik snap dat je wil weten wie dat heeft gedaan maar dat is vrij moeilijk aangezien je er niet zoveel aan kunt doen om er achter te komen. Misschien heeft iemand die je kent dit voor de grap gedaan.

Het beste antwoord

Ik weet zelf niet precies hoe het werkt maar IP adressen zijn te achterhalen en strafbaar is het niet zoals ik in eerdere reactie las.
En wanneer je het IP adres hebt is ook het huisadres van waaruit er op jouw MSN is ingebroken te achterhalen.
Ik denk dat je het best via je provider kunt proberen stappen te ondernemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt voor je tip ik ga het via mn provider proberen:)!

Andere antwoorden (2)

ja dat kan maar niet gratis en het is een beetje heel erg illegaal (zacht uitgedrukt) en wat dacht je van je wachtwoord te veranderen?

Toegevoegd na 6 minuten:
trouwens en al heb je zn IP dan heb je nog niet zijn adress hoe wil je die krijgen? want als je daarmee naar de politie gaat ofzo dan kunnen ze zeggen van ja hoe kom jij daaraan dan!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee. Tenzij je een doorgewinterde hacker bent of dikke maatjes met Microsoft.