Hoe kan je je eigen naam in de Nikon d7000 zetten?

Ik zou graag mijn eigen naam in het apparaat willen zetten, en dus ook dat het te zien is in het fotobestand
die ik zelf heb gemaakt. Zo dat niemand kan frauderen met mijn foto's...

Wie het weet... Graag!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik zie dat je met o.a. GIMP de EXIF gegevens van een foto kunt manipuleren. Dus daar iets inzetten heeft weinig zin. Veel beter kun je er een watermerk inzetten of onderin een tekst. Ook heb ik wel eens een site gezien waarvan je de afbeeldingen niet kunt kopiëren; maar ik ben er nog niet achter hoe dat werkt.