kan het zijn dat er een virus in mijn blackberry zit?? zo ja wat kan ik dan doen

Ik kan niet meer normaal op mijn BBM, als 2 dagen, ik kan mijn contact personen niet meer zien en zie het icoontje niet maar wel het lampje

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Probeer een battery pull. Je batterij er afhalen terwijl je bb aanstaat. Dan een minuutje wachten en hem er weer op doen. Kijk even of hij het dan weer doet. Zo niet proberen we iets anders.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Download de gratis virusscanner Lookout uit de Blackberry Appworld.