Kan niet meer aanmelden op Windows live messenger ?

Ik kan sinds gisteren niet meer op Windows Live Messenger !ik krijg een fout code 80048821 en nu is mijn vraag wat kan ik doen ?? ik ben bang dat ik al mijn contacten verlies als ik me helemaal opnieuw met een nieuwe naam en paswoord aanmeld !! wie kan mij helpen A.U.B dus vraag ik Uw hulp .Alvast bedankt groetjes Nellie.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Er is gisteren een storing geweest bij MSN. Mss. heeft het voor jouw ook wat problemen. Wacht nog even en probeer later in te loggen. Trouwens de foutcode geeft aan dat jouw ww en inlognaam niet bekend zijn. Neem anders kontakt op met MSN. Let erop dat je je ww en inlognaam goed invult. (Let op hoofdletters en gewone letters)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even rondgezocht, foutcode 80048821: Deze foutcode is in principe vrij simpel. Het geeft aan dat je loginnaam (email adres) en/of je wachtwoord niet herkend is/zijn. Dus dat kan eigenlijk maar drie dingen betekenen:
•Je emailadres is verkeerd ingevuld (tikfoutje misschien?)
•Je wachtwoord is fout. Tikfoutje? Heeft iemand je misschien gehacked en je wachtwoord veranderd :S?
•Je emailadres is niet bekend bij de MSN / Live Messenger servers. Dat kan als je geen Hotmail/MSN/Live adres gebruikt.

Wat je kunt proberen om dit op te lossen:

•Controleer ten eerste of je je emailadres en wachtwoord wel goed hebt ingetikt. Tik het voor de zekerheid gewoon helemaal opnieuw in.
•Start Internet Explorer.
•Ga in Internet Explorer naar het menu "Extra" en klik op "Internet Opties".
•Klik "Bestanden Verwijderen" onder Tijdelijke Internetbestanden op het tabblad Algemeen (daar opent ie al trouwens) en klik op "OK" en daarna nog eens op "OK" om het venster te sluiten.
•Klik "Start" > "Uitvoeren...".
•Tik "control keymgr.dll" (zonder de aanhalingstekens) en klik op "OK".
•Verwijder het adres waarmee je niet kan aanmelden en "Passport.Net.
•Als je een emailadres hebt die niet van Hotmail, MSN of Live is kan je ook nog het volgende proberen...
•Ga naar de .NET Passport aanmeld pagina en kies voor "Yes, use my e-mail address".
•Meld je emailadres aan op die site, volg de instructies daar.
•Als je wel een Hotmail, MSN of Live adres hebt...
•Probeer in te loggen op de webpagina van je email.
•Als het daar ook aangeeft dat je wachtwoord/adres fout is, neem dan contact op met het support team van Hotmail/MSN/Live. Het is mogelijk dat je account gehacked is of dat er iets anders fout is.