Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een spam virus in me mail zitten, als ik de mails blokker, komen ze nog... Hoe haal ik dit spam virus eruit?

IK krijg ze alleen binnen, wanneer ik de nieuwe mail na 5 minuten niet open en verwijder. Alles komt wel binnen op de junk, maar als ik die leeg en ik kijk in de prullenbak, staan ze geopend in me prullenbak, terwijl ik ze niet gelezen heb.

Ook zend ''ik'' mail naar anderen in me verzonden items. Maar ik doe niks.

Stel dat ik 50 inbox heb, krijg ik dus ook 50 junk spam mail én soms ook nog 50 verzonden items. Soms komen deze ook ineens aan zetten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Helaas zijn er niet veel oplossingen. Probeer eens je wachtwoord te veranderen en maak een tweede e-mailadres aan datje gebruikt voor op het internet dingen te registreren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, idd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoho, volg eerst capthavoc's advies voordat je allerlei dingen gaat verwijderen.
Ik krijg ook vaak spam in mijn mail box, ik weet niet of het de zelfde soort is, als die van u.
Maar ik maak ze nooit open, en gooi ze direct in de infected items box van de mail, ik heb verder geen last met mijn mail box, tot nu toe.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bent dan zogezegd besmet en een zombie geworden
een mass mailer verander je wachtwoord
en scan op virusssen en op malware
en dump al die mail en dump ook de prullebak van je mail

Toegevoegd na 2 minuten:
handige infofilmpje
(Lees meer...)
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sommige mail berichten zijn belangrijk en kun je niet weggooien.
En ik heb de ervaring, dat je die troep er toch zo weer op hebt staan, wat je ook doet, het is zo weer terug, als een ander uit jou contacten nog steeds besmet is, zelfs mensen die jij al verwijderd hebt, maar hun jou nog niet, krijg ik veel spam van.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding