Hoe kan ik een bepaalde site blokkeren in alle browsers??

Weet iemand hoe ik een internetadres kan blokkeren?
Ik heb deze oplossing geprobeerd maar die werkt niet...
http://www.goeievraag.nl/vraag/bepaalde-website-blokkeren.254164

Graag ik wil een aantal sites blokkeren maar Google Chrome lijkt overal naartoe te kunnen.
BVD

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (4)

Ga naar "sleutel" (rechtsboven), kies voor opties, dan extensies. Vul in zoekterm: block site. Deze extensie toevoegen en dan de te blokkeren sites er aan toevoegen:

http://www.google.com/support/forum/p/chrome/thread?tid=39e1ebfa14531f90&hl=nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor Google Chrome;Personal Blocklist (by Google)extensie?Zie link. Groet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Open %WINDIR%\system32\drivers\etc\hosts met bv. NOTEPAD.
Hierin staat standaard:

127.0.0.1 localhost

Voeg zo'n zelfde regel toe, maar ipv. 'localhost' de betreffende te blokkeren website. Dus bijvoorbeeld:

127.0.0.1 goeievraag.nl

Hierna kan je 'goeievraag.nl' niet meer openen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Download adblock. Deze gebruik ik ook. Zelf heb ik Firefox, maar er is ook een versie voor chrome.