Hoe kun je op facebook zorgen dat iemand jouw tags niet ziet, terwijl je alles al op privé hebt staan?

Hoe kun je op facebook zorgen dat iemand jouw tags niet ziet, terwijl je alles al op privé hebt staan? Ik heb het gevoel dat iemand toch mijn tags kan zien. Vermoedelijk omdat diegene mij 'volgt' of als favorieten heeft. Hoe zorg ik ervoor dat diegene toch de foto's en berichten waarin ik in getagt ben, niet ziet?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Er zijn 2 mogelijkheden:
1) ofwel verwijder je al je tags
2) ofwel blokkeer je de personen waarvan je niet wil dat ze iets van je zien