alternatieve adres verwijderen?

Mijn email is gekraakt en men heeft mijn alternatieve adres verwijdert en mijn telefoon nummer. Maar ik moet dat bevestigen maar heb ik niet gedaan. Maar zijn alternatieve adres is bij gevoegd maar al ik op verwijderen druk , zeg het dat het verwijdert is maar dan als ik weer in me account gaat om te kijken of het echter weg is staat hij er nog???

wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Contact opnemen met je (email) provider. Vaak aan de hand van je oude gegevens kunnen ze nagaan of jij de rechtmatige eigenaar bent.
En wijzig meteen al je accounts waar dit email adres in gebruikt is. En gebruik uiteraard andere wachtwoorden.