Is deze site, http://kb-magic.nl, veilig?

Ik zat op deze site en wou iets bestellen, maar toen ik wou bestellen stond er btw 19%. Maar als je 19% van het bedrag van het product wat ik wou kwam je op minder uit. En ik kon nergens iets vinden over de verzendkosten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Verzendkosten:
Verzenden binnen Nederland
-Bestellingen tot 5 kg = €7,50
-verzekerd verzenden tot 5 kg = €9,00
-Rembourspakket tot 5 kg = €15,00 (betalen aan de postbode)
-Verzekerd verzenden onder rembours = €16,50

Staat gewoon op de website hoor, heb je wel gekeken? Als je iets in de winkelwagen stopt dan staan er ook gewoon de verzendkosten bij.

===
Uw Bestelling

Title Quantity Stukprijs Totaal
Postzegel album 2x € 14,00 € 28,00
Verzenden € 7,50
Totaal (inclusief BTW): € 35,50
Waarvan 19% BTW: € 5,67

De totaal prijs is al inclusief BTW. De BTW staat gewoon los beschreven en dat betaal je niet nog eens extra.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb er nooit besteld maar je de BTW klopt en verzendkosten staan er ook gewoon dus jij moet maar bepalen of dat goed genoeg is.