Uitgaande van Windows 7: draadloosnetwerk in de taakbalk>>eigenschappen>>eigenschappen draadloosnetwerk>>tabblad beveiliging>>vinkje bij: tekens weergeven.
Nu wordt je netwerksleutel gewoon zichtbaar

Uiteraard kan je ook op de eerder beschreven wijze in je router komen. Als je niet fabrieksinstellingen hebt gebruikt kan je altijd in de instellingen van de router een eigen bedachte netwerksleutel ingeven. Het enige dat je daarna hoeft te doen is die nieuwe sleutel in te geven in al je draadloze apparaten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Bij veel routers staat het wachtwoord (sleutel) op de achter/onderkant.
Zoniet dan moet je inloggen op de router en bij de beveiliging kijken wat het wachtwoord is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is wel makkelijk als je zo'n password aan maakt dat je kan onthouden of anders opschrijft. als je het niet meer weet kan je je router resetten en alles opnieuw instellen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
of het staat op de onderkant van de router
of je hebt het ooit met de hand ingevuld of laten kiezen
tijdens het opzetten van de beveiligde verbinding
je kan natuurlijk via een normale netwerk kabel in je router komen om het na te kijken eventueel te veranderen
capthavoc
12 jaar geleden
Het betreft het inloggen op een netwerk?
In je browser dit IP nummer typen: "192.168.1.1"
Vaak is het wachtwoord en de gebruikersnaam: "admin".
Vervolgens zal er ergens een securityoptie voor draadloos internet zijn, waar een wachtwoord staat ingevuld.