Weet iemand goede spy software?

Ik zal het even uitleggen !
Hoe kan ik opslaan op mijn pc wat er zich allemaal af zal spelen op mijn pc?
Als mijn kinderen voor de pc zitten kan ik niet alles mee kijken, maar ik zal graag terug willen kijken wat ze aan het doen zijn?

Natuurlijk heb ik gezocht eerst, maar ik kom alleen maar dingen tegen dat het via een netwerk mee te kijken is op een andere pc.

Helaas hebben wij maar 1 pc , dus hoe kan ik dit oplossen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Op www.download.com kun je 10-tallen vinden die vaak gratis zijn. Voer als zoekargument "keylogger" in je vindt ze allemaal op een rijtje met vaak beoordelingen van gebruikers.
Wel even links filteren op zaken als besturingssysteem en free / free to try / etc.

Wat je wel tegen kunt komen is dat je virusscanner alarm slaat omdat die detecteert dat er een keylogger actief is. Als je zeker weet (en dat kun je zien aan de melding) dat dat de keylogger is die door jou is geinstalleerd dan gewoon de melding negeren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Zie bron:

met dit programma kun je kijken wat andere gedaan hebben terwijl je weg bent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het programmaatje van Dirk is een goed idee, maar dat kost geld.
Hier is een gratis programmaatje, die onthoudt alleen toetsaanslagen.
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja , bij mijn programma is wat jij opnoemt 1 functie. die van mij maakt screens , msn ,alles gewoon.
je betaald wat maar dan heb je ook iets he.
Hier krijg je een overzicht van gratis programma's die hun werk even goed, zo niet beter doen dan hun betaalde tegenhangers:

http://www.helpen.be/downloads.php

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kan ook oudertoezicht gebruiken als je Windows Vista gebruikt. Deze zit gratis bijgeleverd bij alle versies van Vista !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik had je vraag verkeerd begrepen. Je kan ook oudertoezicht gebruiken als je Windows Vista gebruikt. Deze zit gratis bijgeleverd bij alle versies van Vista !
um eh... het stond er al... als u ouderlijk toezicht in vista gebruikt is het probleem ook opgelost. maar ik weet dat sommigen onder ons nog steeds xp gebruiken.(verder geen ramp) maar dan ligt het wel anders. u moet dan software (programma's) downloaden of kopen. ik ben geen gebruiker van xp dus moet ik u teleurstellen dat ik u niet verder kan helpen. ik hoop dat het lukt!