Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn hotmail is geblokkeerd. Ze willen dat ik mijn mobiele nummer doorgeef dan krijg ik een code om de blokkering op te heffen.. Is dit veilig?

Ik ben nogal voorzichtig met mijn mobiele nummer, dus durf ik deze niet zomaar door te geven...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
914
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom is het dan geblokkeerd?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Ik zou het niet doen. Hotmail zal je nooit vragen om een nummer. Wachtwoord veranderen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
JA dat is volkomen veilig. Binnen 5 minuten kunt U een nieuw wachtwoord gebruiken met het zelfde account.U ontvangt dan een geheime code op UW toestel,dus veiliger kan niet. Het gaat via Microsoft ! Als er wordt gevraagd om Uw 06 nummer in te vullen...begin dan NIET met de nul van 06 maar met een 6 en dan de overige cijfers. Het landnummer kunt U laten staan .

Groet:Zoekertje

Toegevoegd na 2 minuten:
Deze manier kunt U ook nog uitvoeren:

https://accountservices.msn.com/uiresetpw.srf?mkt=EN-US&lc=1033&id=2
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja kan gewoon. Ik spreek uit ervaring, werkt prima!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hotmail is van Microsoft. Bel Microsoft op en vraag of dit een normale werkwijze is van hun. Dan heb je iets meer zekerheid.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is een nieuw soort beveiliging.
gmail maakt hier ook gebruik van.
dit doen ze om de de beveiliging van je account alleen maar te verhogen!

Echter ik heb altijd zo iets van,
vertrouw je het niet, negeer het dan gewoon!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zoiets gebeurt ook spontaan en kan je zelf ook niet opvragen. dit doen ze o.a. om bots te misleiden.
oftewel... alweer een slimme beveiliging...
Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Ik zou jouw was navragen aan Microsoft of het dat wel klopt. Trouwens je kunt ook nadenken: stel je hebt tegenwoordig de andere mobiele nummer en hoe zit het dan deze?
De volgende bron dat ik wil aangeven is veilig internetten.
Bij het veilig internetten van de overheid kun je ook navragen of het wel klopt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding