Is het mogelijk 'n normale mobiel te traceren via zo'n in de reclame aanbevolen nummer/ abonnement? Ik weet dat er spyphones zijn.

ik baal van al die waardeloze produkten die iedereen maar aangesmeerd worden.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (4)

ja, in theorie wel ja... en als de maatschappijen meewerken in de praktijk ook wel. Maar de maatschappijen werken alleen aan dergelijke zaken mee wanneer er een rechtelijk bevel is, dus de aangeboden dienst is fictief. Dit staat er overigens in kleine en snel scrollende lettertjes ook bij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het gaat om die abonnementen van: "toets *** aan naar 4343" o.i.d. zou ik zeggen: trap er niet in. Voor je het weet zit je aan een abonnement vast. Die abonnementen kosten 3 euro per dag (gelezen in de hele kleine lettertjes onderin het beeld als die reclames er op zijn) en of ze echt werken is nog maar de vraag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geloof jij, dat als je jouw naam en die van je partner intoetst, dat er dan een waarheid-antwoord komt over of je relatie een kans van slagen heeft? Niet??? Okay dan....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is nep:

http://tweakers.net/nieuws/61756/sms-diensten-voor-locatiebepaling-gsms-werken-niet.html

Google latitude werkt trouwens wel, maar daar moet de persoon die je zoekt toestemming voor geven

http://www.google.com/latitude