Is dit allemaal wel te vertrouwen?

Op TV is er s morgens op VTM nogal dikwijls de volgende Reclamespot: sms nu: Phone Spy,gevolgd door het nummer van de persoon die je zoekt, naar 9941,en zijn of haar lokatie word bepaald.
En dan laten ze op TV,bij wijze van voorbeeld een met een computer geanimeerde GSM met scherm zien waarop ze bij wijze van voorbeeld een oproepNr. tonen.
Dat voorbeeld oproepNr. dat ziet er alsvolgt uit: 0475657501.
Een pittig detail is dat dit oproepNr. echt bestaat,en ik vind dat maar griezelig voor de eigenaar van dit Nr.
Ik weet niet hoe jullie over dit alles denken,maar...
Nu is mijn vraag:
Is dit allemaal wel te vertrouwen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit is naar mijn mening gewoon geldklopperij. Ik zou er zeker niet op vertrouwen. Ik denk bovendien dat het niet mag vanwege de schending op de privacy. Bovendien, dit soort flauwekul is toch volstrekt overbodig?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar ben ik het helemaal mee eens,maar wat ik nog niet weet is of iemand daar al eens op in gegaan is?En hoe dit afgelopen is want ik wacht nog op de persoon met deze ervaringen.Ik krijg enkel als antwoord dat het nep is en dat het niet werkt en geldklopperij is,waarvoor ook mijn dank want zo is een deel van mijn vraag al beantwoord.Maar wie probeerde het al eens uit?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas kreeg ik op mijn laatste vraag hierboven geen antwoord,maar deze vraag is in de hoofdvraag ook niet gesteld.Daarom kies ik als beste,deze:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit was ook mijn menig al.Helaas kreeg ik op mijn vraag wie er al eens op ingegaan is geen antwoord.

Andere antwoorden (5)

Nee niet vertrouwen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is gewoon allemaal nep, die dingen werken niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, ik zou daar echt helemaal niks mee doen. want ik geloof sowieso niet of het wel echt waar is wat zij als reactie geven op jouw sms. en ik vind al dat soort zooi zoals car spotter en wat jij nu zegt gewoon bullshit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon nep als je het mij vraagt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is technisch gezien wel mogelijk maar het is wel schending van je privacy rechten. Bovendien zal dit sms variant zeker niet werken