Welke manieren zijn er om je website te beveiligen?

Ik ben bezig met het maken van eem website voor m'n eigen onderneming en aangezien ik weinig van website beveiliging afweet...Ik werk met Sherif X6

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Serif doet er zelf al het mogelijke aan om de pagina's en code te beveiligen die je uiteindelijk online zet.
Belangrijk bij installatie van je website op de webserver is het gebruik van veilige wachtwoorden voor database en andere verbindingen.
Betalingen en bijbehorende processen gaan via encrypted communicatie en worden verwerkt door trusted bedrijven.

Verder zijn er websites die online de beveiliging voor je kunnen testen, sommige doen dat voor niets, sommigen testen een deel van je site voor niets, en anderen doen een test tegen betaling. Zie bronnen voor de links er naartoe.

Succes!

Tip: Zelf kun je met McAfee SiteAdvisor (free) een check kunnen doen of je site als veilig wordt gezien voor voor de buitenwereld.