Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarschuwt AVG je voor alles of bv alleen voor trojan horses?

Hallo ik heb als anti-virus AVG maar beschermt die je wel tegen alles? Kan ik wel met een gerust hart surfen? Het enige wat ik weet is dat hij je al zeker beschermt tegen sites met cracks want hij heeft me er al eens voor gewaarschuwt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
720

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

In principe wel, maar GEEN ENKEL antivirussoftware beschermd je 100%!!!! Er komen dagelijks virussen, trojans etc. etc. bij, daar kunnen de updates niet tegenop. Dus je loopt altijd nog risico en kan altijd nog wat oplopen. Dus verstandig surfen is altijd aan te raden. Klik niet zomaar op banners/links/mails van onbekende afkomst etc.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ja hoor, hij beschermt je tegen alles, ik gebruik hem ook. Gewoon af-en-toe jouw computer scannen en het komt goed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja beschermt idd tegen alles alleen je moet zelf ook opletten want soms komt het er toch doorheen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
NEE AVG beschermt U niet tegen trojans,wormen,malware,foistware of andere rotzooi,maar slechts tegen virussen. Waarom zouden er anders zoveel andere ( meestal flink betaalde ) software pakketten te koop zijn ,die een veel hogere bescherming ,bieden,is wat ik mezelf nu afvraag. Zolang U geen vage websites of "nep-software" in de vorm van dit soort scanners op de pc installeert en adviezen van AVG negeert,is de kans op problemen al een stuk lager.

Groet:Zoekertje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja wel bij alles, maar sommige dingen geeft hij pas aan nadat je het gebruikt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding