Wie kent er een veilig en betrouwbaar systeem om je pincode's en wachtwoorden op te slaan , vooral ook als je onderweg bent ???

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Op internet heb ik "Pin2Mobi" gevonden. Een systeem zowel voor op de PC als voor een mobiele telefoon. Ik heb een Noki 6300 en die heb ik altijd bij me. Alle gegevens zijn versleuteld en mijn persoonlijke code wordt niet opgeslagen. Kraken heeft dus ook geen zin. Website: www.pin2mobi.nl Toegevoegd na 4 minuten: Ik bedoel natuurlijk een NOKIA-6300. Sorry. Toegevoegd na 3 dagen: De antwoorden die ik gezien heb zijn alleen geschikt voor pincodes, maar PIN2MOBI kan ook gebruikers ID's en wachtwoorden opslaan en op een mobiel zetten, het bevalt mij prima !!!

Ik gebruik altijd dezelfde pincode, wachtwoord en gebruikersnaam. Is wel zo makkelijk om te onthouden. Toegevoegd na 1 minuut: Dus voor alles waar ik een nieuwe wachtwoord en gebruikersnaam voor nodig heb gebruik ik steeds dezelfde naam en of nummers.

Heel simpel: Verzin een privecode, bv 2222 Trek nu van al je pincodes dit getal af, dus als je pincode bv 1234 is wordt dit 9012. Deze gescrambelde code schrijf je op de bijbehorende pas. Als je hem nodig hebt tel je gewoon het geheime getal (2222) er weer bij op. Zo doe ik dit met al mijn pasjes en codes, werkt perfect !

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100