Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Als je de betalende versie bedoelt kan ik maar 1 ding zeggen, dat hij super is. Hij vertraagt minder dan Norton en haalt er alles uit. Ik werk er al bijna 4 jaar mee
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Je kunt dan beter Avast of Avira nemen. Beide zijn gratis en vertragen je pc niet. Dit zijn de 2 beste van dit moment
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
AVG is redelijk, maar zelf zou ik voor Avira gaan, in combinatie met een goede firewall.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Grote bedrijven met heel veel belangrijke informatie willen geen enkel risico lopen. Ze zullen dan ook nooit gratis pakketen gebruiken omdat die echt minder goed zijn dan de betaalde pakketten.
Verder zou ik niet in zee gaan met leveranciers die niet de moeite nemen om de zaken in het Nederlands te vertalen, waarschijnlijk nemen ze dan op meerdere zaken de moeite niet.
Zelf gebruik ik naar tevredenheid McAfee, maar AVG en Norton staan ook goed bekend.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb liever dat een bedrijf zich bezighoudt met zijn kerntaken dan het vertalen van hun content. Ik moet tegenwoordig goed opletten dat ik de engelse variant download en daar naar zoek ipv. dat dat engels de standaard download is.
Ik ga voor avg die is toe nu toe mij nog het beste bevallen .
Na installatie direct alles even laten scannen omdat hij dan alle progamma`s herkend van jou pc .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien moet u de site Computer opschonen maar eens bekijken. Deze website vergelijkt verschillende antivirus producten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden