Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heeft iemand ervaringen met veilingsites? Zijn die betrouwbaar, vooral als het over vakanties gaat bijv?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
741
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De ene veilingsite is de andere niet. Ze gaan van platforms waar particulieren en bedrijven hun waar te koop kunnen aanbieden aan de hoogste bieder, tot aan verkapte loterijen. Heb je een (paar) specifieke sites in gedachten?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet specifiek maar denk erover om een keer mee te doen aan een vakantieveiling..

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik heb 2 maal via vakantieveiling.nl wat gewonnen en als je het handig doet scheelt dat heel veel geld.
Alleen zit je er bij een veiling ook vaak naast. Er zijn er altijd die veel te veel willen betalen (lees meer dan de waarde)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

metr vakanties heb ik geen ervaring wel met andere spullen,het valt mij op dat er erg veel geboden word op gebruikte spullen waardoor die soms weggaan voor een prijs die veel te hoog is ,soms zelfs voor meer dan de nieuwwaarde. hier kun je aan zien dat de meeste personen niet erg prijsbewust zijn.ik bied zelf nooit hoger dan 50 % van de nieuwwaarde, je koopt nl iets zonder garantie en service.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb zeer veel ervaring met Ebay, en tot nu toe altijd positief! Ebay is zeer veilig en betrouwbaar, en kan zeer lucratief zijn voor mensen met handelsgeest!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding