Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

hier wat senario`s

de heatsink van je CPU kan geen wamte meer kwijd.
CPU kapot + moederbord.
teveel stof in je heatsink van je videokaart.
GPU brand kapot en je videokaart is dood.
in je voeding te veel stof?
kans op brand gevaar + dat als je voedding het begeeft het alles in je pc mee kan nemen. ( hardeschijf moederbord en wat er nog meer in zit )

gewoon schoonhouden dus...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Brand onstaan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan zelfs in brand vliegen....

Meest te verwachten: Oververhitting van de processor gevolgd door blue screen.
Oplossing: Kast openschroeven, een stofzuiger aanzetten, slang zonder mondstuk vlak bij de kast en stofnesten...als je het kan met een klein blaasbalgje van de andere kant stof uit de koelers blazen terwijl de zuiger aanstaat. Daarmee voorkom je dat die stof zich verder verspreidt bij het wegblazen.

Deze remedie hielp goed bij mijn pc.

Toegevoegd na 1 minuut:
O ja, uiteraard eerst pc uit stop contact voor je de kast open maakt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
meestal is er wel een apart kapje voor wat je los kan schroeven. dan hoef je niet heel je lap uit elkaar te halen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals ik127 zegt.
En als zo'n kapje er niet zit kan ik op afstand ook niet zien hoe die open moet. Op internet zal wel een gebr. handleiding te vinden zijn voor jouw model laptop
Brand ontstaan is correct.

Dit kan je voorkomen door de pc eens goed uit te zuigen. Let daarbij wel op dat de pc & stofzuiger geen contact maken op gevaar van los gaan zitten van draden en diversen..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding