Door een webserver op je computer te zetten, met een mail-relay programma kan je mail versturen. Je hangt er een virus aan en klaar. In andere gevallen wordt op internet gezocht naar open staande mail servers (mail servers die geen wachtwoord nodig hebben om te gebruiken) en versturen de mail via die servers.
fremar
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goed

Andere antwoorden (1)

Ook is er het begrip 'filebinding', wat dus een virus koppelt aan een ander bestand en gelijk met dat bestand geopend wordt.