als je in safe mode bent en je krijgt een malware melding, zit er dan een virus op je pc?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3 woorden: Microsoft security essentials

Antwoorden (4)

Dit hoeft geen virus te zijn, maar is wel een teken dat er iets goed mis is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij is het zo dat als je in Safe mode zit dat je dan geen bereik hebt met je internet. Als je dan bv. een virus- malware melding krijgt is het waarschijnlijk zo dat je dat op je pc hebt zitten ja.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een malware hoeft nog geen virus te zijn.

windows safe mode is bedoeld om problemen te detecteren en op te lossen.
Het systeem runt met minimale instellingen.
Er zal n.a.w. geen verbinding met de modem zijn, gebruik je een netwerkkabel naar je modem, trek die er dan uit.

run een goede virus/malware scanner en schoon je pc zodoende op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoe laat ik een virusscanner draaien als ik alleen maar in safe mode kan? mijn videokaart is stuk en kan dus niet in de normale mode zegmaar.
het hoeft geen virus te zijn,
maar ik denk dat je even goed naar instelling moet kijken!
want het kan wel een keer een virus worden!
als het zo blijft

s6