In de terminal van Mac OS X Tiger typte ik in netstat -b en ik zag een rare combinatie cijfers.

Als ik die code in de browser kopieer en uitvoer krijg ik een scherm voor mijn ogen te zien waar je alleen een wachtwoord moet invullen, maar wat je ook doet: hij laadt de pagina telkens opnieuw. Is dit onbetrouwbaar of niet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je kijkt in je commandscherm kijkt na het commando "netstat" zie je die combinatie daar dan ook en wat voor lokaal IP adres en poort hangt daar dan achter ? Als je het poortnummer hebt kan je ook de service vinden die daar op draaid. Check dat eerst even, het is ongetwijfeld een service zijn die aan een process vastzit wat je continu draaid.