Help, iemand weet het antwoord op mijn geheime vraag bij zowel yahoo als hotmail: "de geboorteplaats van uw moeder". Hoe geheime vraag veranderen?

Die iemand verandert met die kennis van "de geboorteplaats van mijn moeder" mijn wachtwoord.
Hoe moet ik die geheime vraag veranderen?
Noch hotmail, noch yahoo geven de alternatieve vragen als je eenmaal een account hebt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

je kunt contact opnemen met de beheerders of een nieuw account aanmaken en je andere verwijderen en het antwoord op de vraag veranderen.

Toegevoegd na 50 seconden:
Start jou live mail account, helemaal rechts zie je optie's staan en klik daarop.
Nu krijg je een klein schermpje en helemaal onderaan staat meer optie's en klik daarop.
Nu klik je in het gedeelte van Account beheren op Je persoonlijke gegevens bekijken en bewerken

Nu kom je in jou account gegevens en onder het "kopje" staat middenin Vraag: Uw favoriete ......... Wijzigen.
Klik nu op wijzigen en succes ermee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Let erop, dat je zowel de geheime vraag als het wachtwoord verandert (en kies een geheime vraag waar niemand het antwoord op weet :-) Of als die er niet bij staat, kies dan een ANTWOORD wat alleen jij weet (misschien is het handig om dit ergens op te schrijven, voor het geval je het vergeet. Zo kan je op je computer een Word-bestand met wachtwoorden maken, uiteraard beveilig je dit ook met een wachtwoord!).
13 jaar geleden
Je kunt er natuurlijk voor kiezen om bij "Geboorteplaats van mijn moeder" de geboorteplaats van je vader, opa, oma, dochter, zoon of Golden Retriever in te vullen-- als je maar onthoudt welke van dat rijtje.