Hallo ik heb een laptop en er zit windows 7 op en ik ben mijn wachtwoord vergeten en ik heb ook geen wachtwoordherstelschijf hoe kan ik er dan toch op

hoe kan ik op mijn laptop als mijn wachtwoord vergeten ben ik ik heb ook geen wachtwoordherstelschijf??

ik denk dat deze vraag meer voor een computermonteur is
want bijna iedereen weet het niet!! hoe je er dan toch op kunt komen?

ik hoop dat het iemand antwoord weet op deze vraag!!!

Toegevoegd na 1 minuut:
en ik wil niks van mijn gegevens kwijt hebben

dus ik wil mijn laptop ook niet opnieuw installeren want dan ben ik alles kwijt wat er op mijn laptop zit

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Da's pech...

Het beste antwoord

success

Toegevoegd na 1 minuut:
antwoord op mijn vraag a.u.b
http://www.goeievraag.nl/vraag/topper-verkiezingen.111575
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Met de Ophcrack LiveCD zou het moeten lukken, ik durf de link niet neer te zetten, ik weet niet of GV ze als legaal zal zien. Maar google eens zou ik zeggen. Anders PM me ff

Succes!