Je hebt sowieso geen credit card nodig voor paypal.

Je hoeft zoals eerder genoemt zelfs geen geld op je paypal te zetten, je kan je paypal gewoon als je je bank rekening verifieerd en linkt aan je paypal, directe betalingen doen. Dan word het gewoon afgeschreven van je rekening als je iets betaald.

Je kan er inderdaad ook voor kiezen om je paypal account op te waarderen met een bepaald bedrag, enige is wel dat het wat langer duurt voor je iets kan betalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee, je hebt hier geen creditcard voor nodig.
Je kan geld overmaken naar een paypal account vanaf je bankrekening om hierna vanaf de paypal account te kunnen betalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee niet nodig, kijk maar even op het plaatje dat begint met bank.