Bij de bron een overzicht van voor- en nadelen van bepaalde browsers
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Mooie vergelijkingssite, jammer dat het een beetje verouderd is: Updated November 2008.
FireFox en Chrome hebben veel van elkaar weg.
Chrome laadt iets sneller, neemt minder processor in beslag. Daarnaast kun je de adresbalk waar je normaliter de URL tikt direct gebruiken als google-zoekbalk.

Internet Explorer 8 lijkt ook steeds meer op FireFox & Chrome (werken met tabbladen e.d.), maar firefox en Chrome hebben meer handige Add-ons, Extensions tot hun beschikking, die in Explorer nog niet aanwezig zijn.

Momenteel gebruik ik een combinatie van Google Chrome & FireFox. FireFox hou ik nog even aan omdat ik nog geen goede vervanger voor de FireFox twitterapplicatie Echofon heb gevonden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
andersom ook, ik verstuur nog wel eens kaartjes met bijvoorbeeld Greetz.nl, maar die laadt niet in firefox, terwijl ie het in Chrome wel doet. Ik heb ze dus ook naast elkaar. Kom ik niet op mijn normale sites? test ik altijd even met chrome of het aan firefox ligt. superhandig. +
Een groot voordeel vind ik zelf dat Google chrome sneller is dat IE, Firefox of Safari.